Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov (ARS)
- Vzdelávanie
- Bankovníctvo a finančníctvo
- Právne aspekty bankovníctva a finančníctva
- Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov (ARS)
Účinný a efektívny nástroj mimosúdneho riešenia sporov
Poskytnúť ucelený a komplexný pohľad na problematiku alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov. Zároveň objasniť význam a dôležitosť využitia dotknutého právneho inštitútu mimosúdneho riešenia sporov, a to nielen z pohľadu spotrebiteľa, ale predovšetkým s akcentom na predávajúceho vo forme účinného nástroja na predchádzanie súdnym sporom a možným negatívnym reputačným dopadom.
Pracovníci reklamačných oddelení, auditu, compliance, pracovníci oddelenia starostlivosti o klientov, finanční sprostredkovatelia.
- Čo je alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov /právny rámec/
- Pôsobnosť alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov
- Náklady alternatívneho riešenia sporu
- Subjekty alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov
- Povinnosti vyplývajúce predávajúcim zo Zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov
- Čo musí predchádzať alternatívnemu riešeniu sporov /reklamačný proces/
- Doručovanie v rámci alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov
- Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu
- Obligatórne odmietnutie návrhu na začatie alternatívneho riešenia sporu
- Fakultatívne odmietnutie návrhu na začatie alternatívneho riešenia sporu
- Začatie alternatívneho riešenia sporu
- Postup a zásady alternatívneho riešenia sporu
- Ukončenie alternatívneho riešenia sporu
- Inštitút zastúpenia a počítania lehôt
- Štátna správa v oblasti alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov
- Kontrola nad dodržiavaním povinnosti poskytnúť súčinnosť
- Príklady z praxe a diskusia
1 deň
Bratislava