Efektívne I. stretnutie s klientom
Ciele
Naučiť účastníka viesť prvé stretnutie s klientom efektívne a s ľahkosťou. Získať zručnosť prevedenia klienta cez prvý kontakt s poistením, jeho vysvetlením a zvládnutím prípadnej proti- argumentácie. Tento kurz je riešením pre situácie kedy si obchodník nie istý, prípadne naráža na nepochopenie a odmietnutia klientov. Kurz pomôže prekonať situácie, kde prevláda nechuť ľudí, dodá oporné body, ktoré v praxi pri komunikácii pomôžu a otvoria cestu pre konštruktívny rozhovor o skutočnom finančnom stave klienta, ktorú je neskôr možné spoločne riešiť. V rámci kurzu sú k dispozícii predpripravené materiály a šablóny, ktoré je možné použiť pri príprave ponúk a textov pri mailovej komunikácii s klientom.
Účastníci
Na podujatí sú vítaní podriadení finanční agenti, samostatní finanční agenti a finanční poradcovia.
Obsah seminára
Povinné zmluvné poistenie
► stretnutie- kroky, ktoré je potrebné s klientom prejsť;
► obsah I. stretnutia a ideálny výsledok;
► prečo ma klient odmieta a ako to zmeniť;
► STOP "lámaniu" klienta, poďme mu radšej odovzdať hodnotu a stať sa profesionálom;
► bloky v práci s klientom počas I. stretnutia a po ňom;
► rétorika a nácvik v praxi.
Lektori
Eva Stoklasová riaditeľka SLOVENSKEJ AKADÉMIE POISŤOVNÍCTVA s.r.o., Poisťovníctvu sa venuje od r. 2004, pričom ako aktívny poistný analytik a lektor vystupuje 13. rok. Je autorkou jedinečného konceptu vzdelávania určeného pre obchodníkov a sprostredkovateľov v oblasti poistenia. Od roku 2010 pôsobí ako odborná konzultantka a lektor pre finančno – sprostredkovateľské spoločnosti pre oblasť životného a neživotného poistenia. Popri tejto činnosti sa dlhodobo zaoberá prípravami analýz poistenia pre rôzne subjekty trhu. Pôsobila ako správca portálu pre dojednávanie online neživotného poistenia. V komerčnej poisťovni pôsobila ako produkt manažér pre životné a
neživotné poistenie.
Garant
Mgr. Vladimíra Lauko Jacková0905 436 751