Vedenie porád a rozhovorov

Vedenie porád a rozhovorov

Ciele

Účastníci získajú zručnosti, praktické rady a tipy ako efektívne viesť pracovné porady a pracovné pohovory. 

Účastníci

Stredný a vyšší management bánk a finančných inštitúcií. Zamestnanci bánk, finančných inštitúcií, resp. komerčného sektora, ktorí vedú pracovné rokovania a potrebujú získať a rozvinúť zručnosti, pre efektívnu prípravu porady alebo pracovného pohovoru. 

Obsah seminára

  • Ako vytvárať pozitívny vzťah s podriadeným
  • Autorita vedúceho zamestnanca
  • Štruktúra pracovného pohovoru
  • Príprava na pracovný pohovor
  • Ako primäť ľudí k rozhovoru
  • Počúvanie alebo načúvanie
  • Kontrolný pohovor
  • Rozvojový pohovor
  • Kritický pohovor
  • Typy porád a ako ich uplatňovať
  • Aby porady neboli mrhaním času
  • Príprava a štruktúra vedenia porady

Seminár má charakter praktického výcviku - aktívne zapája účastníkov do interaktívneho dialógu, modelových situácií, rozhovorov a ich analýzy formou skupinovej diskusie. 

Lektori

skúsený lektor, špecialista v danej problematike 

Garant

Mgr. Vladimíra Jacková
 02/5787 3532