IBV / Vzdelávanie / Rozvoj sociálny... / Customer Care and Selling & Negotiation Skills  

Customer Care and Selling & Negotiation Skills

Účastníci

Cieľ

Aims and objectives

(i) Equipping participants with the skills/techniques required in providingquality customer service

(ii) Enhancing their knowledge and communication skills for the provision of bettercustomer care; and

(iii) Helping them develop the right mindset andpositive attitudetowards their customers

(iv) Develop and enhancenegotiation techniquesthrough  adopting proven models and effective techniquesleading to results

(v) Attain sales objectives in anassertive (win-win), customer-needs based selling approachthrough sound inter-personal communication skills

 

Method

The 2 dayprogramme utilises input sessions focusing onbest practiceissues relating to customer care, selling and negotiation skills.

At the same time, each individual will be encouraged to contribute fully to discussions, self analysis participative exercises, role plays and other experiential learning activities to derive maximum benefit.

Obsah seminára

  • Course Opening&Objectives
  • Service Key Requisites
  • Customer Care
  • Image
  • Interpersonal Communication Skills
  • Verbal/Non Verbal/Listening
  • Meeting Customer`s Needs
  • Customer Retention
  • Handling Objections
  • Quality service
  • Attaining Sales Goals through Motivation
  • The Profile of a Sales Person
  • Customer Focused selling Techniques
  • The Selling Process
  • Sales Sandvich Model
  • SPIN Model
  • Negotiation Skills
  • Reactive/Proactive Selling
  • Cross Selling&Up Selling
  • Modern Collaborative Negotiation
  • Negotiating Assertively
  • DVD & Discussion: „Negotiation: In at the Sharp End“
  • Course Evaluation

Seminár má interaktívny charakter, je prakticky orientovaný, jednotlivé lekcie dopĺňa riadená diskusia a konkrétne ukážky

Lektori

Paul Gauci B.A,he is a Chartered training practitioner and lecturer in management education and development with 25 years experience at an international level. Since 1994 he has lectured at the University of Malta.

Dĺžka trvania

2 dni

Garant

PhDr. Mária Fedorová, PhD.
tel.: 02/48246 534
e-mail:

Katalóg kurzov 2015

Vysoko kvalitné a odborné vzdelávacie podujatia pre Vás. Stiahnite si náš kompletný katalóg. 


Povedali o nás...

"Veľmi oceňujem organizáciu seminára Solvency II v rámci IBV NBS, ktorý sa konal v dňoch 4. a 5. októbra. Špeciálne oceňujem orientáciu seminára hlavne na pilier II (risk manažment) a výber kvalifikovaného lektora zo zahraničia s mnohoročnými praktickými skúsenosťami v oblasti risk manažmentu a interného auditu..."
(čítaj viac


Prihláška na podujatia

Formulár záväznej prihlášky na podujatia vo formáte PDF alebo DOC


European Banking & Financial Services Training Association


Inflačný ostrov

Ako vplýva inflácia na ekonomiku?


Certifikát kvality

Inštitút bankového vzdelávania NBS, n.o. priebežne sleduje, pravidelne analyzuje a vyhodnocuje výsledky svojho pôsobenia v oblasti poskytovania vzdelávacích služieb. 
Systém kvality v inštitúte potvrdzuje aj certifikát Bureau Veritas podľa normy systému kvality ISO 9001:2008. 


Kontaktné údaje

Inštitút bankového vzdelávania NBS, n.o.
Tomášikova 5238/28A,
821 01 Bratislava 2
Slovenská republika

IČO: 42166373

DIČ: 2022730369

telefón 
+ 421 (0)2 5787 3532
+ 421 (0)2 5787 3538

fax
+ 421 (0)2 4363 9314
e-mail