Ako vniesť systém do marketingovej práce

Ako vniesť systém do marketingovej práce

Ciele

Seminár naučí účastníkov ako vniesť systém do marketingovej práce. Predstaví konkrétne techniky, ako zladiť jednotlivé komunikačné kanály a ustrážiť komplexitu.

Odprezentuje spôsoby, ako zladiť a riadiť komunikačné tímy naprieč marketingovým oddelením, produktovým oddelením a externými agentúrami.

Účastníci

Seminár je určený pre marketingových, PR a produktových manažérov - seniorov a tých, ktorí majú ambíciu jedného dňa sa seniorom stať.

Obsah seminára

Dopoludnie: Základné koncepty

  1. Ako naplánovať 3 hlavné KPI pre jednotlivých ľudí aj marketingové kanály
  2. Čo je to kritické číslo a ako ho využívať pri zvyšovaní výkonu kanálov aj jednotlivcov
  3. Ako riadiť všetku exekutívu tromi mítingmi týždenne

Popoludnie: Praktická časť

  • Pripravíme si štvrťročný komunikačný plán

Lektori

marketingový konzultant, skúsený odborník v oblasti komunikácie

Garant

Ing. Mario Goliaš
 02/5787 3541